flag hu Nemzetközi

Szervizmegkeresés

Segítség a Roto tetőablakokkal és kiegészítőkkel kapcsolatos témákban.

Szerviz alatt a javításokat és a karbantartási szolgáltatásokat értjük. A Roto termékeken elvégzendő javításokat tapasztalt szervizpartnerek végzik. Kifogása, reklamációja van? Itt közvetlenül, online elküldheti szervizigényét. Ehhez töltse ki az alábbi űrlapot. Az igényeket a beérkezés sorrendjében, egymás után dolgozzuk fel. A kapcsolatfelvételig a megkeresések mennyiségétől függően akár 30 nap is eltelhet, ezért türelmét kérjük.

Az ablak beazonosításához szükséges adattáblákat így találhatja meg.

 



A SAP-rendszer 07.18. kb. 12:45 és 07.19. kb. 14:45 közötti időszakban nem dolgozott fel bejövő szolgáltatási kéréseket. Ha ebben az időszakban kitöltötte a űrlapot, a kérése nem lett rögzítve. Ha kapott egy e-mailt szolgáltatási számmal, a kérését megkaptuk.

service-step-01service-step-01service-step-02service-step-02service-step-03service-step-03

A bejelentő adatai

Az épület /projekt adatai

Ha nem, kérjük adja meg a szervizigényéhez kapcsolódó pontos címet:

Megjegyzés: Kérjük vegye figyelembe, hogy a karbantartásokra és beállításokra vonatkozó megbízásokra, valamint a nem megfelelő beépítésből származó meghibásodásokra nem vonatkoznak a szavatossági feltételek és a felmerülő költségek az ügyfelet terhelik.

* = Kötelezően kitöltendő mezők

autorenew