flag hu Nemzetközi

Szállítással kapcsolatos információk

Hol tudom megvásárolni a Roto termékeket? 

A Roto építőanyag kereskedőkön keresztül forgalmazza termékeit, rendelés rajtuk keresztül lehetséges. 

Moderne Karte von Bad Mergentheim
Roto kereskedő és beépítő kereső Itt találja a Roto termékeket árusító építőanyag kereskedések listáját, valamint beépítő partnereink elérhetőségét. Írja be irányítószámát, válasszon a lenyíló menüből, majd kattintson a Keresés gombra!

Kérhetek házhoz szállítást? 

A Roto kérésre házhoz is szállít. 

Ebben az esetben meg kell adni pontos szállítási címen felül az áruátvételre jogosult nevét, telefonos elérhetőségét is. 

Továbbá szükséges megadni a szállítási címre vonatkozó esetleges súlykorlátozás tényét, illetve azt, ha a szállítási cím behajtási engedély köteles területen fekszik. A Roto által megbízott logisztikai cég a behajtási engedélyt 10.000,- Ft+áfa díj ellenében beszerzi, ilyen esetben a kiszállítási idő 3 nappal meghosszabbodik. 

Az információ hiány miatt történő esetleges többletköltség, újbóli kiszállítás logisztikai cég által a Roto-nak leszámlázott költsége tovább számlázásra kerül a Megrendelő felé. 

A kiszállítás a telekhatárig történik. A szállítmány telekhatáron belüli, illetve emeletre történő mozgatása kizárólag az Áruátvevő feladata. 

 

Mikor történik a szállítás? 

A kiszállítás napjáról az építőanyag kereskedő ad információt. A Roto végfelhasználóval közvetlenül nem tart kapcsolatot.   

A kiszállítás logisztikai cég végzi, gyűjtőfuvarozás keretében munkanapokon 8.00-18.00 között, az építőanyag kereskedő által visszaigazolt napon. 

Pontos időpont, gépjármű vezető elérhetőségének megadására és előzetes telefonos értesítésre nincsen lehetőség. 

Amennyiben az áruátvétel házhoz szállítás esetén a megadott címen a gyűjtőfuvarozás keretében 8.00-18.00 között nem oldható meg, úgy kisebb csomagok esetén a vevő munkahelyét, nagyobb csomagok esetén az építőanyag kereskedő telephelyét javasolt megadni. 

A forgalom okozta, vagy technikai meghibásodás miatt bekövetkező esetleges késedelemért a Roto nem vállal felelősséget. 

 

A szállítás díjköteles? 

A Roto darabszámtól függetlenül ingyenesen szállít tetőtéri ablakot, tetőkibúvót, füstelvezető- illetve térdfal ablakot, és az ezzel egyidőben megrendelt minden egyéb terméket, amennyiben a kiszállítás egyidőben, egy címre történik. 

Minden egyéb esetben (amennyiben a rendelés nem tartalmaz: tetőtéri ablakot, tetőkibúvót, füstelvezető- illetve térdfal ablakot) a szállítási díj mennyiségtől függetlenül, szállítási címenként 5 000 Ft + Áfa. (burkolókeret, padláslépcső, külső és belső csatlakozó szett, külső és belső árnyékolók, vezérlések, illetve további kiegészítők, pl.: távnyitó bot, karbantartó csomag) 

A Roto az alkatrészeket egyéni díjszabás szerint szállítja, a rendelés visszaigazolás szerint. 

 

Meddig tudom módosítani a szállítási címet? 

Szállítási cím módosítására a kiszállítást megelőző munkanapon 12.00-ig van lehetőség az építőanyag kereskedőn keresztül, akinél a termékek megrendelésre kerültek. 

 

Mik az áruátvétel szabályai? 

A szállítmányt a szállítólevél szerint tételesen, aláírással és olvasható névvel kell átvenni, mellyel elismerésre kerül, hogy szállítás a megrendelésnek megfelelően megtörtént. 

 

Mi a tennivaló téves, hiányos szállítás esetén házhoz szállításnál? 

Az áruátvevő az esetleges hiány / sérülés tényét a szállítmány átvételekor köteles a logisztikai cég szállítólevelére felvezetni, azt a kiszállítást végző gépjármű vezetővel leigazoltatni, és az esetleges sérülésről fényképet készíteni.  

Az árúátvevőnek a szállítmányokkal kapcsolatos bármely reklamációt (mennyiségi, minőségi eltérés, nem a megrendelt áru szállítása, sérült áru esetén) a logisztikai cég gépkocsivezetőjével leigazolt, megjegyzéseket tartalmazó szállítólevél mellékelésével minden esetben haladéktalanul, írásban kell továbbítani az építőanyag kereskedő részére, ahol a vásárlás történt. 

A reklamációt az építőanyag kereskedő továbbítja a Roto részére. 

A Roto-nak felróható okból történő téves szállításkor a Roto saját költségén a teljesítést újból megkísérli. 

Árúátvevő a szállítási késedelemmel és téves szállítással kapcsolatban kártérítési igénnyel nem léphet fel. 

 

Sikertelen kiszállítás esetén mennyibe kerül az újbóli kiszállítás? 

Ha a visszaigazolt időpontban az átvétel az áruátvételre megadott személy hibájából hiúsul meg, úgy az újbóli kiszállítás költsége az alábbi díjszabás szerint leszámlázásra kerül a kereskedő partner felé:

Tetőablakot (is) tartalmazó szállítmányok esetén

Szállítmányban szereplő ablakok száma 1 2-3 4-5 6 több
Teljes szállítmány szállítási díja 10000 Ft
+ Áfa
20000 Ft
+ Áfa
30000 Ft
+ Áfa
35000 Ft
+ Áfa
Egyedi kalkuláció szerint

Csak külső és/vagy belső kiegészítők (redőnyök, rolók) szállítása esetén

Szállítmányban szereplő rolók száma 1 2-3 4-5 6 több
Teljes szállítmány szállítási díja 5000 Ft
+ Áfa
8000 Ft
+ Áfa
12000 Ft
+ Áfa
15000 Ft
+ Áfa
Egyedi kalkuláció szerint

Az át nem vett szállítmányok kérésre 3 munkanapon belül újra kiszállításra kerülnek a megadott szállítási címre, illetve visszajelzés hiányában a 3. nap után az építőanyag kereskedő telephelyére. 

 

Raklapok kezelése 

A Roto a termékeket egyutas raklapon szállítja, így raklapok az Átvevő tulajdonába kerülnek. 

 

Visszaküldhetem a terméket? 

Megrendelés visszavonására, illetve a 3 hónapon belül leszállított termékek visszavételére visszáru díj felszámolása mellett az alábbi feltételekkel van lehetőség: 
 

  • A vásárlást számlával kell igazolni. 

  • Áru visszavételére csak a vásárlás naptári évében van lehetőség. 
     

Visszáru hatálya alól kizárt az összes külső és belső kiegészítő: ZRI szúnyogháló, belső rolók (ZRS standard, ZRE exkluzív belső roló, ZRV fényzáró roló, ZJA reluxa, ZFA harmonika roló), ZRO redőny és ZMA elektromos külső hővédő roló. Ezen felül a vevőegyedi gyártásban készülő egyéb-, illetve a nem magyarországi raktári áruk teljes köre, továbbá a csoportos beépítésű burkolókeret elemei. 

Visszáru csak a kereskedővel folytatott egyeztetés alapján lehetséges. 

A bejelentett visszáru a Roto által küldött Visszáru dokumentummal adható fel a kerekedő telephelyéről.

A Roto a visszáruról előzetes fotót kérhet. 

A nem megfelelő állapotban (nem eredeti, bontott csomagolás) visszaküldött, tovább értékesítésre alkalmatlan állapotú termék díj ellenében visszaküldésre kerül az építőanyag kereskedőnek. 

Kizárólag tetőtéri ablak esetén van lehetőség a visszáru termék újra csomagolására, melynek díja a Megrendelőt terheli. 

 

Visszáru díj                                                                            9 000 Ft + Áfa / db  

Sérült csomagolású tetőtéri ablak újra csomagolási díja      15 000 Ft + Áfa/ db 

autorenew